Cum se scrie un studiu de caz

Dacă citim definiția studiului de caz , acesta este un raport publicat despre un eveniment, situație, persoană sau grup care a fost studiat. Ideea principală a acestui document este investigarea profundă a subiectului ales. În funcție de subiect, toate studiile de caz ar putea fi separate în următoarele 4 grupuri:

ilustrativ;
cumulativ;
exploratorie;
critic.
În acest ghid, vă vom oferi sfaturi utile despre realizarea unui studiu de caz de succes doar în șapte pași simpli. Urmați toate recomandările de mai jos pentru a crea un document de succes pentru nevoile dvs.

Inutil să spun că crearea unui studiu de caz bun nu este un proces simplu care necesită multă atenție, timp și abilități. Înainte de a începe, este important să definiți titlul, stilul, lungimea viitoarei lucrări și să începeți procesul de cercetare . Indiferent de tipul de lucru pe care trebuie să îl pregătiți, amintiți-vă că obiectivul dvs. principal este să analizați profund o situație.

După cum puteți vedea, scrierea studiilor de caz nu este deloc o treabă simplă. Dacă trebuie să scrieți un studiu de caz, dar vă este greu să faceți această treabă la un nivel bun, acesta nu este un motiv pentru a fi dezamăgiți. Puteți comanda munca dvs. online și puteți economisi timp, bani și nervi. Aceasta este cea mai bună decizie pentru acei oameni care nu au suficient timp pentru a scrie sau a căror capacitate de scriere nu este bună pentru a crea o muncă de succes.

7 pași simpli pentru a face un studiu de caz bun
Descoperă acești șapte pași simpli și scrie un studiu de caz perfect în funcție de nevoile tale:

Nu aveți peste așteptări cu privire la studiile de caz. Când publicați un studiu de caz online, este posibil să nu fie cel mai popular post și acest lucru este normal. Fii realist cu privire la obiectivele studiului de caz. Amintiți-vă că aceste lucrări sunt utilizate de profesioniști în vânzări sau de potențiali clienți. Le creezi pentru un public care are deja în vedere să devină clienții tăi. Desigur, acest grup este mai mic în comparație cu numărul de persoane care vă citesc postările.
Găsiți ceva interesant pentru a atrage cititorii. Creați o poveste interesantă pentru a atrage atenția cititorilor. Gândiți-vă la modul în care clienții vă utilizează serviciile sau produsele. Poate că unii dintre clienții dvs. vă folosesc afacerea sau produsul pentru a rezolva probleme neobișnuite sau complexe. Găsiți un client interesant de descris în următorul dvs. studiu de caz. Faceți o lucrare creativă, fiți un bun povestitor și veți crește numărul de persoane care vă citesc studiile de caz.
Faceți studiul de caz pentru publicul țintă. Definiți-vă clienții potențiali și construiți-vă povestea luând în considerare interesele, stilul de viață, obiceiurile, tradițiile etc. Asigurați-vă că potențialii dvs. clienți vor fi interesați să cumpere un anumit produs sau serviciu doar pentru că toți au o problemă comună de rezolvat cu ajutorul dvs.
Urmați structura corectă din documentul dvs. Ca orice altă poveste, un studiu de caz își are începutul, partea de mijloc și sfârșitul. Urmați structura cu 3 paragrafe ( scrieți o introducere , partea principală și concluzia) pentru a crea o lucrare logică și interesantă. Când creați o poveste cu o structură bună, este mai ușor pentru oameni să o citească și să o înțeleagă. De exemplu, introduceți un client care încearcă să-și rezolve problemele cu serviciul sau produsul dvs. Spuneți o poveste cu un început bun, o parte principală interesantă și o concluzie logică pentru a explica modul în care produsul sau afacerea dvs. a ajutat un anumit client.
Folosiți date relevante în studiul de caz. Încercați să includeți câteva date în studiul dvs. de caz pentru a vă susține punctele și arătați cum anume clientul dvs. și-a rezolvat problema cu serviciul sau produsul dvs. Acest lucru îi ajută pe oameni să înțeleagă eficiența și să devină și dvs. client. Amintiți-vă că în lucrarea dvs. trebuie să arătați date, dar nu numai să spuneți povești.
Desenați compania sau serviciul ca o mână de ajutor. Gândiți-vă la modul în care compania dvs. sprijină clientul. Poziționați afacerea sau produsul ca pe un lucru real care a ajutat o anumită persoană să-și rezolve problema. Amintiți-vă că trebuie să le spuneți clienților cât de mare este afacerea sau produsul dvs. și, de asemenea, să vă prezentați compania ca o echipă de încredere și de încredere, care poate ajuta fiecare client.
Folosiți citate pentru a spune povești reale. Desigur, puteți spune o poveste minunată despre un anumit client, dar nu înseamnă că el sau ea nu pot spune de la sine. O idee bună este să includeți citate directe scrise de clientul dvs. în studiul de caz. Acest lucru nu va sparge întreaga hârtie, ci va deveni mai de încredere pentru alți potențiali clienți. Oamenii sunt interesați să citească opinia directă a cuiva cu privire la un produs sau serviciu pe care ar dori să-l încerce și ei. Includerea unor elemente de interviu în studiul de caz vă va ajuta să atrageți mai mulți cititori.
Ajutor profesional în realizarea unui studiu de caz bun
Poate că ați încercat deja să începeți să scrieți singură această lucrare, dar ați avut probleme cu ea? Dacă continuați să puneți întrebări precum „Cum pot să fac studiul meu de caz în cel mai scurt termen?” Sau „Cum să scriu perfect studiul meu de caz pentru a impresiona cititorii?”, Compania noastră experimentată este gata să vă ajute! Dacă ați petrecut deja câteva ore încercând să scrieți acest manuscris, dar nu ați obținut deloc rezultate, opriți-vă luptele și aveți încredere în experți adevărați care oferă ajutor în scris. Lucrăm cu specialiști calificați care pot face studii de caz de succes în termenul stabilit.

Tot ce trebuie să faceți este doar să faceți o comandă pe site-ul nostru și să plătiți bani, iar noi vom face treaba pentru dvs. Nu vă faceți griji cu privire la calitate, serviciul nostru vă garantează că veți obține o hârtie perfectă la un preț fiabil. Compania noastră are ani de experiență și o mulțime de clienți constanți fericiți care au încredere în noi, așa că putem spune cu mândrie că suntem cea mai bună companie pentru a vă rezolva problemele! Deci, dacă doriți ca studiul dvs. de caz să fie excelent, contactați scriitorii noștri experimentați chiar acum.